és ezek lassan be is fejeződnek ...
Az előkészületeknél is a részletekben van a lényeg:
- tehát szeptember 1. lesz a MIOSZ tagsági viszony kezdete
- addigra mind a szövetkezetnek, mind pedig az induló Csoport tagoknak regisztrálniuk kell magukat az országos ingatlanos névjegyzékben
- már minden dokumentum be van adva hitelesítetten, elektronikusan, de 1 hete áll az ügy, valószínűleg a budapaesti önkormányzatnál kiadott szabadságolások miatt
A poszt frissült, nem szabadság, hanem hiánypótlás:
- mind a szövetkezetnek, mind pedig a Csoport tagjának további feladatai adódtak, további erkölcsi bizonyítványok, dokumentumok kitöltése vált szükségessé
- minden részletet letárgyaltunk a MIOSZ hálózatfejlesztős kolleginájával
- megvannak a kitöltendő dokumentumok, azokat augusztus 25. -én (pénteken) elvisszük 2 pld. -ban aláírás céljából
- ígéret szerint a hó hátralévő napjaira már nem bocsátanak ki számlát, de megadják az alaprendszerükbe az admin belépési lehetőséget, ami nemes gesztus, van néhány nap megismerni, beállítani, csinosítani, szinesíteni
- a tagoknak közben be kell jelentkezni az Etikus Ingatlanos -ok közé
- intézkedni kell a névjegykártyák ügyében is, mindenki eldönti, hogy a hagyományos papír, vagy a korszerű NFC/QR kódos 1 db. plasztikkártyás kivitelt választja. Ehhez a MIOSZ gyártó kapcsolatot biztosít
- ugyancsak lehet néhány kihajthatós MIOSZ dissziét is igényelni és ehhez már készen van az IT-Seniors/Etikus Ingatlanos logo -t tartalmazó öntapadós etikett is
- később, ha az anyagi lehetőségek engedik, akkor majd készítünk saját dossziékat is
- és lassan befejeződik a szövetkezeten belüli Csoport tevékenységek, a "papírmentes iroda" koncepciójának megfelelő dokumentációs rendszer és folyamatleírás a Google Drive (GD) ingyenes lehetőségeit is kihasználva
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Előre is köszönjük !
(az Ismeretlen / Unknown hozzászólásokat csak akkor publikáljuk, ha a kommentelő az üzenetben azonosítja magát a nevével)